Skadeglädje

Den starkaste glädjen för mig är skadeglädje. Ja, inte när folk gör sig riktigt illa på ett eller annat vis men i acceptabla situationer, då är skadeglädjen min bästa vän. Vi går hand i hand och flinar tillsammans. Som den sanna kollektivtrafikanten jag är vet jag om att man måste vara i tid för att hinna med tåget. Det finns dock personer som inte förstår detta och kommer springandes när tåget ska ge sig iväg, bankar på fönsterna och skriker som en stucken gris. Ja, då njuter jag i fulla drag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja.. jag håller fullkomligt med, förstår mig inte på människor som alltid kommer med andan i halsen, bättre gå upp i tid så man är liiite före avgångstid....

Hälsningar en som HATAR komma försent. Eller hur gumman de vet du...

2009-09-14 @ 20:19:58
URL: http://jeanettejeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback