Lägenheten med alla sina brister

Nu har vi äntligen fått nycklarna till vår nya lägenhet.
Varför ser lägenheten så annorlunda ut när möbler m.m åker ut?
Jag fick nästan en chock till en början, men tänker man in allt vi ska göra så kan det nog bli bra till slut. Nu ska ni få en rundtur.



HALL


     


VARDAGSRUM


 

SOVRUM

 

KÖK

   

BADRUM

 

BALKONG

 


Rum nummer 2 fick jag inte någon bild på, det får komma senare.
Detta ska ändå inte göras vid, därför är det skitsamma.

Ser ni vårt fantastiska badrum, eller?
Jag hoppas att man blir färgblind efter ett tag, helst typ en dag.


Kommentarer
Postat av: Bodil

Ha ha ha

2010-08-18 @ 06:08:59
Postat av: Petra

De blir nog bra när ni kommit i ordning :)

2010-08-18 @ 16:01:14
URL: http://guteflickan.blogg.se/
Postat av: Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Ser ju jättefint ut! Stort kök, det är bra!

Ser fram emot inflyttningsfesten! ;)

2010-08-22 @ 14:54:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback