Världens stressigaste dag

Jag vaknade med frukost på sängen, därefter gjorde jag mig klar för jobb. Väl på jobb ser det ut att bli en lugn dag men icke! Fram mot förmiddagen börjar det bli mycket att göra och det avtar inte förän strax innan hemgång.

Chefen var extra snäll idag, jag fick lov att gå en timme tidigare eftersom jag var ett födelsedagsbarn. Tur var det. Jag hade nämligen mycket att göra här hemma. Jag lagade tacogratäng och städade på 1½ timme, sedan kom gästerna.

Det var mycket trevligt, men i all stress känner jag att jag inte kunde tacka nog.
Så återigen, tusen tack för att ni kom, och tack för alla presenter!

            
                                 Såhär glad är man när man fyller år


Kommentarer
Postat av: Bodil

Tack själv för att vi fick komma.

Kram :-)

2010-01-13 @ 13:28:00
Postat av: Anonym

hmmm va gjorde JAG då? HMM

2010-01-13 @ 18:20:44
Postat av: Mamma

Tack ska du/ni ha. Riktigt trevligt och framförallt blev jag riktigt imponerad av den goda tacopajen ;)

Ett tips till nästa kalas, lägg firandet på en ledig dag...

Kram mammsen.

2010-01-13 @ 21:36:53
URL: http://jeanettejeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback