Det där med sovmorgon

Idag jobbar jag kväll. Det vill säga att jag börjar klockan 11:30 och slutar 20:00. Det är inte ett dugg kul, nej jag vill nästan gråta. Men det finns givetvis en positiv sak med det hela. Jo, man får sovmorgon. Igår kunde jag inte somna förän vid 3, men det gjorde ingenting, för jag har sovmorgon. Idag luktade toan kattkiss/bajs, men det gjorde ingenting, för jag har sovmorgon. Jag har alltså redan hunnit duscha, äta frukost, rensa kattlådan och gosat med katten. Det är lite drygt en timme kvar till tåget går, men jag planerar att fixa och dona med mitt utseénde, klä på mig, cykla till stationen, hämta ut lite paket, köpa cigg och röka innan dess. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback