365 dagar senare

En lång tid har passerat, nästan obemärkt. Det känns fortfarande likadant, omöjligt att förklara. Jag for till City Gross och köpte ljus idag. Lite vemodigt tog jag ett gravljus, la ner det i korgen, tittade på det och gick vidare.

När vi kom fram gick vi vilse, sedan fick jag syn på fontänen och en himla massa blommor och ljus. Det såg fint ut, välkomnande. När vi kom fram slutade fontänen plötsligt och det blev alldeles tyst och stilla. Jag satte ner mitt gravljus bland alla blommor, skänkte en tanke och hoppades att fontänen inte skulle sättas igång då jag gick igen, det hade varit läskigt.



365 dagar. 52 veckor. 1 år. Hur man än räknar så saknar vi dig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja helt otroligt vad tiden går... Men de va fint av dig o sätta ljus. O så fint är där i båda lunderna. Kram

2010-10-12 @ 08:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback