Malia, Kreta

Nähä, då var det väl påtiden att kladda ner lite om vår senaste utlandsresa.
Hah "vår senaste", som om vi åkt på 10 stycken.
Det bar iallafall av den 18 september, jag hade en mördande huvudvärk under tåg/flyg/bussresan. Jag kunde inte ens njuta av min fönsterplats som jag tjatat mig till. Det var en ren och skär solsemester, vi var alltså mest på stranden och när vi inte var där, då var vi vid vårt biljardbord. Till och från stranden hade vi fixat en fyrhjuling som jag tjatade och tjatade om att få köra. Det fick jag, som jag körde! Finns dessutom film på det, ska jag lägga upp den?

Här får ni ett utval av bilderna vi fick, trots att jag glömde kameran hemma.


   
  
   
  
   
  
  

För er som hängt med sedan vi var i Tunisen kan jag glatt meddela att jag vann även denna omgång i biljard.

Ser ni vår lilla mini-tv? Det var allt vi fick och den hängde dessutom ute i köket, 10 meter från sovrummet. Varför? Varför en liten 15tums TV i köket istället för i sovrummet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback